Grym den därSvag för blått
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym den därSvag för blått
![]()
Testat svart, Coke, Pepsi...
Nu vill jag bara ha denna:
[/qusnote]![]()
blir bara finare och finare för varje gång jag ser den....
Egentligen är det svårt att svara på frågan generellt, då varje "insertkategori" kan ha stora individuella skillnader, såsom slitning, blekning, matchning med den specifika klockans karaktär och länk mm.
Absolut! Nu blir man ju nyfikenMin kollega köpte en gmt från 58'a jävligt snygg men den saknade bakelit insertet. Han vände sig då till vrf och en kille hjälpte han där med en aftermarket bakelit insert, fan va bra den blev senmåste ta några kort nästa vecka så ni kan se den. Är det OK att posta en bild på em aftermarket bakelit insert här?
Bakelitpepsi. Så, lås tråden.
Bakelitpepsi är ju snyggt. Annars har jag för mig att Denke 's pepsi på fetadamen var riktigt snyggt.
Fast feta damen finns ju bara som Coke.
Svårt att välja så jag varierar.
Förstår dig. Skulle ha svårt att välja mellan Coke och svart. Pepsi hamnar 3a för mig.
Ett faded Root Beer är ju en annan sak pga tavlan och därför en annan klocka? Slänger ändå upp en lånad bild.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha så sjukt fint!!!Svårt att välja så jag varierar.
![]()
![]()
![]()