• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God fortsättning!

Sond

Patek
Haha... Man kan sitta här i soffan och se klockorna komma och gå. Man hinner som själv inte riktigt ta tag i sitt eget köp&sälj då man försöker smälta dina byten..;) Men ett stort grattis! Igen!! Tror du du behåller den där ett tag?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
POW! Den sitter som en smäck även om "Hulken" var mera "du" på ngt sätt :) Grattis!!
 
:cigar:

image.jpg
Vafan, här piper man utomlands i två veckor och du har flippat allt två gånger.. du är störd min vän! Stort grattis!
Klarar den infasningen 2014? Kollade med svenska spel och oddset låg på 0,54 gånger pengarna..:cigar:
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Dina dasslock tillsammans med den där och jag tänker "håll käften när du pratar med mig" ;)

Fett med grattis!!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Trevligt. Lite åttiotal över det där med guld och stål. Som killen (farbrorn) före mig i liftkön idag. Komplett utrustad på åttiotalet med Rossignol-skidor och Nordica-pjäxor. Och åka kunde han. Tätt, tätt med fötterna. Stora svängar. Hade säkert en guld/stål- Daytona han också. Fast föregångaren 16523. :-D

Enjoy! Du har världens bästa chrono-verk däri!

A
 
Topp