• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

God smak? Det givna bandvalet till DD

K-S

Rolex
2-Faktor
Näe jag måste nog som får anse mig ganska fashion efter 10 år i gemet säga att detta är en tvärnit Aurum. en no go för mig.


Annars är DDn alltid trevflig med stingrayen du har...


K-S
 

Knät

Cartier
theargonaut skrev:
Du har nog tagit klockarmbanden till en ny nivå med detta! Borde finnas på marknaden inom en snar framtid, om det inte redan finns. Ser en framtid som typ mobilskalsmarknaden, med alla möjliga motiv, och möjligheter att designa sig ett personliga band. Typ beställa på webben med eget foto för en femhundring typ...

20130303_205503_zps95c23f92.jpg

Om jag inte minns fel så har Aurum en gång i tiden klätt just ett mobilskal med en sedel..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
K-S skrev:
Näe jag måste nog som får anse mig ganska fashion efter 10 år i gemet säga att detta är en tvärnit Aurum. en no go för mig.


Annars är DDn alltid trevflig med stingrayen du har...


K-S
KS, du är bara för feg. Gör dig av med dina gubbsafirsubbar och annat bös och kör på lite riktiga dinkor med plastglas istället.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Knät skrev:
theargonaut skrev:
Du har nog tagit klockarmbanden till en ny nivå med detta! Borde finnas på marknaden inom en snar framtid, om det inte redan finns. Ser en framtid som typ mobilskalsmarknaden, med alla möjliga motiv, och möjligheter att designa sig ett personliga band. Typ beställa på webben med eget foto för en femhundring typ...

http://i1099.photobucket.com/albums/g38 ... c23f92.jpg

Om jag inte minns fel så har Aurum en gång i tiden klätt just ett mobilskal med en sedel..
Fan, visste inte ens jag visat den lilla skönheten...
 

Knät

Cartier
Aurum skrev:
Knät skrev:
theargonaut skrev:
Du har nog tagit klockarmbanden till en ny nivå med detta! Borde finnas på marknaden inom en snar framtid, om det inte redan finns. Ser en framtid som typ mobilskalsmarknaden, med alla möjliga motiv, och möjligheter att designa sig ett personliga band. Typ beställa på webben med eget foto för en femhundring typ...

http://i1099.photobucket.com/albums/g38 ... c23f92.jpg

Om jag inte minns fel så har Aurum en gång i tiden klätt just ett mobilskal med en sedel..
Fan, visste inte ens jag visat den lilla skönheten...

Bevisligen eftersom jag kommer ihåg det. :mrgreen:
Har länge funderat på att göra en rip-off, men eftersom jag aldrig har kontanter så finns det inga sedlar hemma när tanken dyker upp..
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Knät skrev:
Aurum skrev:
Knät skrev:
theargonaut skrev:
Du har nog tagit klockarmbanden till en ny nivå med detta! Borde finnas på marknaden inom en snar framtid, om det inte redan finns. Ser en framtid som typ mobilskalsmarknaden, med alla möjliga motiv, och möjligheter att designa sig ett personliga band. Typ beställa på webben med eget foto för en femhundring typ...

http://i1099.photobucket.com/albums/g38 ... c23f92.jpg

Om jag inte minns fel så har Aurum en gång i tiden klätt just ett mobilskal med en sedel..
Fan, visste inte ens jag visat den lilla skönheten...

Bevisligen eftersom jag kommer ihåg det. :mrgreen:
Har länge funderat på att göra en rip-off, men eftersom jag aldrig har kontanter så finns det inga sedlar hemma när tanken dyker upp..
Var tvungen att leta upp den... Detta blev en dyr mod då det gick åt hela 40 kr, dvs ungefär vad mobilen var värd.

SNC14136.jpg
 
Topp