• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golddiggers!

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ingen fara för min del.:) Däremot blev jag lite nyfiken. Har du själv upplevt någon skillnad före och efter ditt köp. Alltså har du varit ute under liknande förhållanden utan Hublot på armen och inte fått så att säga uppmärksamhet?
Min bit av kakan, de flesta kvinnor jag umgås med ser inte skillnad på en klocka och en klocka. En Triwa pga. roliga färger kan slå igenom mer än en DD i vitt guld.
 

manekin

Omega
Tänkte starta en tråd där man kan dela med sig av minnen där man kanske fått ragg pga något mer än sitt snygga utseende om ni förstår vad jag menar! ;)


Kan börja med att jag igår (samma dag som jag fick min hubbe) gick ut på ett ställe i göteborg för att ta mig ett glas och njuta. Redan efter 30 minuter har jag uppmärksammat 4-5 möjligheter till en bordsdam om jag så viljat. Detta kan dock kanske vara helt och hållet min vilda fantasi, eller att man utstrålar något helt magisk lycka. (går fortfarande på moln från igår. Min sambo blir tokig på mig hahaha)

Någon annan dom har erfarenhet av detta? :) Kan bli rolig läsning!
Det var väl en helvetes tur att du inte köpte en Bratte....damerna skulle väl inte låtit dig komma hem levande....
 
Topp