• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golle_std

Rizzie

Patek
2-Faktor
Gjort bytesaffär med herrn! Mycket trevligt från start till mål. Bra packat och snabbt skickat. Gör gärna fler affärer i framtiden. Absolut 100% GG
 

Cinamey615

Omega
2-Faktor
Byte min speedy reduced mot hans seamaster +pengar, blev en affär trots min brist på referenser och kunskap. I slutändan var det en smidig och snabb affär!
100% GG
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag har köpt en klocka på distans av bäste @Golle_std. Klockan var som beskrivet i absolut nyskick och mycket bra paketerad. Stort tack!

100% Goodguy!
 

3R1K

Cartier
Gjorde ett mycket smidigt och trevligt byte med @Golle_std där vi bytte en Tudor Pelagos mot en BB58 med en summa mellan. 100% pålitligt och certifierad GG. Tack för en mycket bra affär med stort förtroende och trevligt klocksnack!
 

Mandunko

Cartier
2-Faktor
Köpte en Pelagos av @Golle_std

Trevligt snack och smidig affär. Han var på postkontoret med klockan typ 2 minuter efter att jag swishade.
100% GG- skulle gärna handla av honom igen!
 

Octagon

Breitling
Köpte en Rolex av @Golle_std

Inga konstigheter, otroligt smidigt och trevligt att göra affär med. Jag ställer mer än gärna upp som referens om ni har någon fundering.
Goodguy!
 
Topp