• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Axid

Axid

Basic
Tacksam för ett omdöme för de medlemmar som genomfört klockaffärer med mig, tack och bock!

Jag har sålt en Datejust till @Axid f2f. Efter det att vi kommit överens så var det snabba puckar och affären och överlämnandet av klockan skedde senare samma dag. Det rann på smidigt och jag gör gärna affär igen. Helt klart GG i min bok!

Köpt en Rolex av @Axid. Hela processen sköttes mkt snyggt och smidigt: Axid var väldigt tillmötesgående, kommunikativ och hjälpsam. Inga konstigheter!

100% GG i min bok!

Sålt en klocka på distans till @Axid
Väldigt trevlig kommunikation och en snabb och smidig affär på alla sätt!
100% goodguy och jag gör gärna fler affärer i framtiden om möjligheten ges 😃

Sålde en klocka i lägre prisklass till @Axid F2F - blev en riktigt trevlig stund där vi snackade klockor och provade lite. Genuin och 100% GG. Rekas starkt för affärer på KS!

Köpt en Tudor av @Axid f2f. Klockan är precis som beskriven. Det var en trevlig affär där vi passade på att prata lite om klockor - såhär borde det alltid gå till! Rekommenderas!

Köpte en Tissot PRX av @Axid.
Snabbt, smidigt och väl hanterat. Paketet postades omedelbums efter min swish och allt som kom fram var precis som beskrivet.

Mötte upp @Axid och sålde en klocka F2F. Mycket trevligt och smidigt, 100% GG som jag verkligen kan rekommendera👍

Köpte en Uranus av @Axid . Snabb leverans och trevlig kontakt. Klockan var finare än jag förväntade mig. Hoppas det blir fler affärer.

Köpte en Datejust 16234 i mycket fint skick f2f med @Axid .
Mycket trevlig, kunnig och guidade mig genom djungeln av klockor och vad som är bra att tänka på vid köp & sälj av klockor.

Kan varmt rekommendera, 5/5!

Köpt Tudor av @Axid
En av dom bättre/smidigast affärerna för mig på KS.
Snabba tydliga svar, snabb leverans, skick enligt utlovat.
💯 GG!!

Tillbaka
Topp