Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyssnat på någon podd nyligen?Seiko bullhead![]()
Ingen pod , är inte riktigt med på vad du menar?Lyssnat på någon podd nyligen?
För 3? Lycka till!
Var en podd "unwound" som pratade sig hesa om exakt den modellen nyligen.Ingen pod , är inte riktigt med på vad du menar?
Tror att om man söker över tid på eBay så kan man hitta ett bruksex för 3-400 €
Ser att där är ute ex för 375 £ på buy itVar en podd "unwound" som pratade sig hesa om exakt den modellen nyligen.![]()
Okej men då undrar jag vad skillnaden är mellan "K" och "J" modellen på SKX007?Köp en skx007/009.
Inse att du tycker länken är lite väl rasslig. Köp dig valfri uppgradering ala strapcode. Meka på plats själv hemma och känd dig som urmakarkung samtidigt som klockan får ett rejält lyft i helhetsintryck och skön tyngd.
Tro mig. Jag gjorde så och nu sitter man med alldeles för mycket dykare hemma
Har förövrigt 16.5cm handled och skx00x har ca 46mm L2L vilket sitter som en smäck!![]()
Det har debatterats så många gånger på KS. Gör en liten sökning. Enligt mig så är de inte värt mkt extra alls med en J.Okej men då undrar jag vad skillnaden är mellan "K" och "J" modellen på SKX007?![]()