• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Grafton

Jag har sålt en klocka till Grafton, nästan, flera gånger minst ;)

Till slut hände det dock. Det var oerhört trevligt och allt gick så smidigt och enkelt. Riktigt bra kille!

Fick ynnesten att förvärva forumets elakaste Seiko av Grafton. Bra och trevlig kommunikation, välpackad och snabb leverans. Om jag någonsin säljer har Grafton rätt att köpa tillbaka klockan för samma pris. Grafton är en Good Guy!

Har sålt en klocka för 5-siffrigt belopp till Grafton. Allt gick mycket smidigt, pengarna satt på kontot direkt.

Jag gör gärna fler affärer med honom då han är en goodguy i min bok! :)

Har sålt min speedy till grafton med blixtsnabb betalning via swish. Trevlig kommunikation innan och efter när affären var i lås. Hoppas jag även i framtiden lyckas komma över en klocka som grafton är intresserad av ;).

Sålt vintage Seiko till Grafton. Blixtsnabb betalning. Han är så trevlig att de är farligt. Man vill liksom bara sälja mer till honom ;). Personen i kommentaren ovan verkar ha upplevt samma sak.

Köpt 2016 års hårdaste badklocka av Grafton. Supertrevlig via skrift och misstänker än trevligare irl när det är dags att hämta klockan :)
100% good guy

Köpt en klocka av Grafton f2f. Oerhört trevlig och mycket smidig att ha att göra med. 5 av 5 klockor får han!

Jag köpte en Seiko av Grafton. En mycket trevlig och tålmodig person och jag skulle inte tveka en sekund att göra affärer igen.
Han lät mig till och med ta med mig klockan hem för lite kläm medan jag bestämde mig (vilket jag i princip redan hade gjort innan) för att swisha när jag var 100% att jag ville ha den. Mycket mer GG än så blir det inte!

Ovanstående Seiko fortade sig lite mycket och fick genomgå en service. Jag ville inte att Grafton skulle hosta upp för hela kalaset, så att säga, dock gjorde han det och det är jag mycket tacksam för. En riktig hyvens GG!

Senast ändrad:
Köpt en Seiko av Grafton f2f, vilket var en smidig och trevlig affär.
Han är en väldans trevlig kille och självklart en GG.

Tillbaka
Topp