metarn123
Basic
Spännande!April 2020 om jag inte missminner mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande!April 2020 om jag inte missminner mig.
De har ändå börjat tänka i de banorna med SBGY003Termokompenserande och tunnare spring drive med fem dagars reserv, tufft!
Förhoppningsvis är det snart dags för spring drive att hitta in i boetter på typ 35-37 mm.
Snygg selfie...
I fel tråd dessutom. Borde bytt klocka innan fotot.Snygg selfie...
Skulle varit i GS light trådenSvinbra rapportering, tackar!
Vem är killen förresten?
Novak Đoković tennisspelareVem är killen förresten?
Guld-GS har alltid varit tokdyra. 9F guldaren kostar väl närmare 300 papp.Men seriöst. Vad fan har hänt med priserna?
Det är ju ingen som har råd med GS snart.
450+ papp för guldaren?!?!
1+ MSEK för en 3-hander i Pt??!!??!!
Men den har också en feet länk.Guld-GS har alltid varit tokdyra. 9F guldaren kostar väl närmare 300 papp.
Det har vi undrat sedan 2010.När ska de börja göra divers i 40mm, de är så snygga men ja orkar inte gå runt med en stekpanna på handleden
Med andra ord som lär det aldrig hända eller ?Det har vi undrat sedan 2010.
Jo då. Nästa år! Det säger jag varje år.Med andra ord som lär det aldrig hända eller ?
Ok. Då håller ja tummarnaJo då. Nästa år! Det säger jag varje år.
SPB143[/QUOT
Håller med, sjukt svårt att få armen så långt ifrån ansiktet om man ska vrida den fullt ut. Rejält med retuschering här, precis som med 99% av alla promo-bilder man ser överallt.Är det bara jag tycker att det är omöjligt att vrida en hand på det sättet? Ni kan prova ...
Håller med, sjukt svårt att få armen så långt ifrån ansiktet om man ska vrida den fullt ut. Rejält med retuschering här, precis som med 99% av alla promo-bilder man ser överallt.