• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA293G

DML

Cartier
2-Faktor
Pris
39000
Returpolicy
Självklart om något är fel.
Bilder Skickat
  1. Ja
En vacker dressare, så vacker att jag finner mig vara lite för försiktig med att använda den som den bör. Spring Drive med den härligt svepande sekundvisaren. Går oerhört fint, klockat till under sekunden off per dygn vid de tillfällen jag mätt. Tavlan är cremefärgad/vit beroende på ljus. Kommer fullset med originalkroko+gs-clasp. Köpt av mig i början av sommaren här på KS. Uttagen från butik 2020-03, så gott om garanti kvar.

Även intresserad av att byta med något kul i storleksklassen 37-44 mm i ungefär samma prisklass som denna GS (+- ett par tusenlappar inga problem), alternativt en SPB149J1 med pengar åt mitt håll. Söker helst klocka på länk. Har du några förslag? PM :)

20200812-131853.jpg
 
Senast ändrad:
Topp