• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGF019

Maro

Audemars
Säljes

Grand Seiko SBGF019.
Quartzverk 8J56 (high accuracy quartz) ska hålla +/- 10 sek/år.
Mäter 38mm utan kronan. Ska klara 200m ner i havet men jag har inte trycktestat den, så det bör göras om du ska bada med den.
Länken ska fungera om du har upp till 21cm runt handleden.
Boxar och instruktioner följer med.

Har lite skavanker men inget farligt, sista länkbiten har en repa som syns på någon av bilderna och kronan har ett litet märke.

image.jpeg
image.jpeg

Jämförelsebild:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Bild från förra säljaren(vad som ingår):
image.jpeg


Pris: 9k vill du ha den skickad så lägg på pris för valfri frakt.
Retur: Om jag undanhållit något i min annons så undersök när du hämtar klockan, inte när du använt klockan.
Isf skickas klockan åter till mig på egen bekostnad och i samma skick som när du fick den.
 
Topp