- Pris
- 12000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
En mycket fin äldre GS som dessvärre blev i tightaste laget på min handled… Modellen heter SBGF021 och den introducerades år 2000. Kommer fullset med box och papper (som är ifyllda på japanska). Inuti sitter ett high-accuracy quartz movement, 8J56, som garanterar en maximal avvikelse på +/-10sek per år.
37mm exkl krona, 10mm tjock och vattentät till 200m. Detta är en allsidig klocka som passar till det mesta. Urtavla med fin struktur, index som fångar ljuset riktigt fint. Klockan är i ett fantastiskt bra skick med ytterst små tecken på användning. Passar handled upp till dryga 18cm (inga extra länkbitar).
Pris: 12.000kr inkl REK Extra
Mina omdömen:
37mm exkl krona, 10mm tjock och vattentät till 200m. Detta är en allsidig klocka som passar till det mesta. Urtavla med fin struktur, index som fångar ljuset riktigt fint. Klockan är i ett fantastiskt bra skick med ytterst små tecken på användning. Passar handled upp till dryga 18cm (inga extra länkbitar).
Pris: 12.000kr inkl REK Extra
Mina omdömen:
Limeee
Har ännu en gång handlat klocka av @Limeee på distans och det gick lika fint som alltid! GG.
klocksnack.se