• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Uffe321

Omega
Paneristi
2-Faktor
Köpt en Grand Seiko på distans av @Limeee. Väl beskrivet skick. Mkt bra och snabb kommunikation. Informerade om sändningsnummer, snabb leverans och välpackat. Rekommenderas +++++ Goodguy 100%
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Andra affären med @Limeee , denna gång var det jag som sålde. Snabba puckar, mycket bra och snabb kommunikation så en väldigt smidig affär för min del. Som köpare blir det inte bättre än så här anser jag, solklar varm rekommendation och förstås en 100% GG !
 

Baconpower

Breitling
2-Faktor
Köpte min första klocka från KS. Affären skedde på distans och var perfekt genomförd av @Limeee. väl packad, enligt beskrivning och supersnabb leverans!
Rekommenderar starkt!
/bacon
 

H21

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av @Limeee på distans och allt gick helt perfekt till! Klockan var precis som beskrivet i annonsen och skickades dessutom snabbt. Kommunikationen under affären var även den 10/10.
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @Limeee
Snabbare, trevligare och smidigare affär finns inte! 😃 Kan vara något slags rekord t.o.m. 😅
100% goodguy och jag gör mer än gärna affärer igen om möjligheten infinner sig!
 

Jesborn

KS Explorers Club
Har sålt en klocka i premiumsegment på distans till @Limeee

Riktigt smidigt rakt igenom. God ton, tydlig kommunikation, betalning enl. ök. 100% GG. Gör gärna affärer igen.
 

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Precis köpt en vintageklocka på distans av @Limeee - Klockan var precis som beskriven, väl förpackad och snabbt skickad :)
Från början till slut en trevlig affär utan några konstigheter - helt klart good guy!
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde tillbaka en klocka på distans till denna utomordentlige herre!
Pengarna snabbt på kontot å inga som helst konstigheter! Gör gärna affärer igen😊👍
 
Senast ändrad:
Topp