• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Grand Seiko SBGH201

THGSOP

Breitling
Pris
45000
Returpolicy
Ingen retur men garanti finns kvar på klockan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Prisbump.

Hej, en relativt ny medlem här. En kort beskrivning och snapshot på samlingen finns från i lördags i presentationstråden :) Nu har det tyvärr blivit så att jag blivit frälst i en annan, men snarlik, GS modell mot den jag har (SBGH201) och ska därmed sälja min för att få plats för den andra. Den är snart 1 år ung och har varit sparsamt använd tack vare övriga pjäser i samlingen. Ca 2 dagar i veckan har den fått hänga med på armen. Bifogar en bild, den sitter för närvarande på Hirsch arne black men stållänken finns oanvänd i boxen.

Skicket är somsagt väldigt bra och box och cert följer givetvis med. Utplockad 2018-05-05 på Klockmaster Globen.

Pris 45 000 (listpris 62 000).

20190410_172655_HDR.jpg
 
Senast ändrad:
Topp