• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko Sbgn005 Gmt

Alex Taól

Omega
2-Faktor
Pris
27 000 kr
Returpolicy
Ingen, klockan är under AD:s garanti :)
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag får (med vemod) låta denna fina GS Sbgn005 vandra vidare till annan intresserad KS:are då siktet är inställt på annan GS, det är ju trotts allt 60-årsjubileum.

Då klockan inte är mer än provad hänvisar jag (med godkännande) till ursprungsägarens annons, som för övrigt är en riktig GG och en hyvens kille! 😊 GS SBGN005

Jag har siktet inställt på några få specifika GS-modeller men byte mot annan GS kan vara aktuellt, ställ frågan så ser vi, pengar upp eller ner är inga konstigheter 😊

F2F är möjlig i nordvästra Skåne (samt även Sthlm 29-30 okt. samt 4-6 nov.), alternativt kan jag skicka via värdefrakt mot betalning. Swish is king!

Avslutningsvis förbehåller jag mig rätten att byta eller sälja till vem jag vill samt även dra tillbaka annonsen om jag ångrar mig, dock gör jag inte detta under pågående affär.

GG-tråd: G-G-G-God Guy

Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen!

3E02B076-5A38-48A7-BCBD-7DB4C0CAAD40.jpeg F8305C42-4456-4B8E-B15F-73736AF70459.jpeg
 
Topp