• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGN005

Keppe

Omega
2-Faktor
Pris
22500
Returpolicy
Om något inte stämmer med beskrivningen i annonsen. Annars ingen då klockan är under garanti.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej på er KS-vänner,

Köpte denna väldigt fina blå GS SBGN005 av en forummedlem tidigare i veckan.
Tyvärr får det bli en Catch n' release på denna, då jag spanat in annat i klockdjungeln redan :)

Utplockad från AD i Januari 2021, så garanti kvar till Januari 2026.
Väldigt gott skick och få spår av användning.

Säljes som fullset.

Intressant byte är endast en Omega Aqua Terra blå i 41 mm ref: 220.10.41.21.03.004. Fullset och bra skick är ett krav.
Pengar emellan från mitt håll.


F2F i Gävle eller så skickas klockan efter mottagen betalning. Endast Swish som betalmetod.
Mina referenser i GG-tråden finner ni HÄR.

Har frågat tidigare säljare och fått lov att länka till hans annons. Spana gärna in den för fler bilder på klockan.

Sätter ut den till samma pris som jag själv köpte den för, för bara några dagar sedan.

Tack KS för ett fint forum och för möjligheten att annonsera.

IMG_5206.jpg
 
Topp