- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Nej om vi inte avtalar något annat.
- Bilder Skickat
- Ja
Grand Seiko ”Yukage”
Ref SBGW269
Uttagen från svensk AD nov 2023
Komplett med allt som följde med vid köp
Inkl ett extra OEM band + spänne
Skick
Köptes av mig som första ägare hos AD och har sedan dess använts ett fåtal gånger per månad i lugna miljöer. Inget slitage av vad jag kan hitta. Efterfråga bilder i olika ljus och vinkel så försöker jag bemöta så gott det går. Egen bedömning är mycket fint skick.
Byten
Helst inga byten, men föreslå något om du verkligen vill. Här blir ingen arg.
Eller om du råkar sitta på en akustisk gitarr (stålsträngad) av hög kvalitet så kan den ev utgöra delbetalning.
Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Kan även skickas efter erhållen betalning som sker med Swish eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kan åka en liten bit utanför Stockholm mot handpenning eller om du är en köpare med goda referenser behöver inte handpenning vara nödvändigt.
Tycker du priset är off? Ta en förhandling och argumentera för din sak
Referenser
https://klocksnack.se/threads/alex_c.38816/
Tack för annonsmöjlighet!
Ref SBGW269
Uttagen från svensk AD nov 2023
Komplett med allt som följde med vid köp
Inkl ett extra OEM band + spänne
Skick
Köptes av mig som första ägare hos AD och har sedan dess använts ett fåtal gånger per månad i lugna miljöer. Inget slitage av vad jag kan hitta. Efterfråga bilder i olika ljus och vinkel så försöker jag bemöta så gott det går. Egen bedömning är mycket fint skick.
Byten
Helst inga byten, men föreslå något om du verkligen vill. Här blir ingen arg.
Eller om du råkar sitta på en akustisk gitarr (stålsträngad) av hög kvalitet så kan den ev utgöra delbetalning.
Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Kan även skickas efter erhållen betalning som sker med Swish eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kan åka en liten bit utanför Stockholm mot handpenning eller om du är en köpare med goda referenser behöver inte handpenning vara nödvändigt.
Tycker du priset är off? Ta en förhandling och argumentera för din sak
Referenser
https://klocksnack.se/threads/alex_c.38816/
Tack för annonsmöjlighet!
Senast ändrad: