• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Grand Seiko SBGW269 Yukage

alex_c

Basic
2-Faktor
Pris
37000
Returpolicy
Nej om vi inte avtalar något annat.
Bilder Skickat
  1. Ja
Grand Seiko ”Yukage”
Ref SBGW269
Uttagen från svensk AD 2023
Komplett med allt som följde med vid köp
Inkl ett extra OEM band + spänne

Skick
Köptes av mig som första ägare hos AD och har sedan dess använts ett fåtal gånger per månad i lugna miljöer. Inget slitage av vad jag kan hitta. Efterfråga bilder i olika ljus och vinkel så försöker jag bemöta så gott det går. Egen bedömning är mycket fint skick.

Byten
Helst inga byten.

Överlämning
Sker gärna f2f i Stockholmsområdet. Kan även skickas efter erhållen betalning som sker med Swish eller banköverföring. Klockan lämnas över när jag kontrollerat att hela summan finns på mitt konto. Kan åka en liten bit utanför Stockholm mot handpenning eller om du är en köpare med goda referenser behöver inte handpenning vara nödvändigt.

Referenser
https://klocksnack.se/threads/alex_c.38816/

Tack för annonsmöjlighet!

IMG_7285.jpeg
IMG_7286.jpeg
IMG_7287.jpeg
IMG_7233.jpeg
 
Tillbaka
Topp