• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGX061

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Pris
16000
Returpolicy
Om beskrivning ej överensstämmer med objekt
Bilder Skickat
  1. Ja
Nytt pris 14000 kr!

Jag säljer min Grand Seiko SBGX061 med ett tungt hjärta eftersom den i min smak är för liten för min handled. Denna modell är snyggare med både Seiko och Grand Seiko på urtavlan och är därför att föredra framför SBGX261 enligt mig. Urverket som är det legendariska 9F62 fortade sig 1.4 sekunder på 189 dagar sist jag kollade. Det finns hairlines och några scuff marks främst på länken, boetten och kristallen är i mycket fint skick. Jag säljer helst f2f i sydvästra Skåne men bjuder på rekommenderad frakt vid behov. Köparen står för eventuell retur. Jag är enda ägaren och hoppas på en god affär. Tackar ödmjukast för annonsplats!
B5CF2132-91F1-4645-ADC5-2E1C26988E9F.jpeg
194C0F49-F8C3-4F35-8BF6-44426FAA1CAB.jpeg
8A6433EC-2BCA-4589-A15E-28950802C765.jpeg

C263CF7F-7C2F-403C-BD65-EADCF653B650.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp