- Pris
- 25000
- Returpolicy
- Inom 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Hej!
Säljer min SBGX117. En nischad GS med enligt mig den bästa storleken bland dykarna. Fullset. Batteri bytt 2020
Lite läsning för den oinitierade:
timelessluxwatches.com
Har själv kört den mycket på gummi och på ZULU men den gör sig även sjukt bra på länk.
Bruksskick på klockan, jag har inte daltat med den får jag erkänna och det är rätt mycket märken från slarviga bandhornsbyten, om det är någonting som man bryr sig om på en stenhård lyxbeater. Swirls på länklåset finns det med så det slipper du att göra de första själv.
F2F i Vasastan/Östermalm möjligt. Swish innan överlämning etc. Frakt rekad står jag för om det behövs.
Säljer min SBGX117. En nischad GS med enligt mig den bästa storleken bland dykarna. Fullset. Batteri bytt 2020
Lite läsning för den oinitierade:

No Longer Made: Grand Seiko Quartz Diver SBGX115 & SBGX117
A look at the Grand Seiko Quartz Diver SBGX117, which is no longer made, with expert analysis, specs, original photos, and prices.
www.ablogtowatch.com
Grand Seiko SBGX115 & SBGX117 Quartz Diver Review - Timeless Luxury Watches
Today we get to look at a true first for Grand Seiko. It’s not an homage to a 1960s model, it’s not a new version of an existing model, it’s not an addition to a pre-existing group of watches. Instead, these watches, the SBGX115 … Grand Seiko SBGX115 & SBGX117 Quartz Diver Review Read More »

Har själv kört den mycket på gummi och på ZULU men den gör sig även sjukt bra på länk.
Bruksskick på klockan, jag har inte daltat med den får jag erkänna och det är rätt mycket märken från slarviga bandhornsbyten, om det är någonting som man bryr sig om på en stenhård lyxbeater. Swirls på länklåset finns det med så det slipper du att göra de första själv.
F2F i Vasastan/Östermalm möjligt. Swish innan överlämning etc. Frakt rekad står jag för om det behövs.