Edda
Basic
- Pris
- 14000kr
- Returpolicy
- Om referenser finns så är retur OK inom 24h. Köparen betalar då samtlig frakt (fram och tillbaka)
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Köpte denna klocka december 2019 här på forumet, klockan var då i nyskick. Jag har sedan dess varit i princip owg med klockan så den har använts. Inga djupa repor eller djupa nagg men man ser att den är använd. Den har inga onormala märken och bilderna är mycket detaljerade. Perfekt tillfälle för den som vill fortsätta att använda klockan som daily. Jag betalade 18000kr då och nu vill jag ha 14000kr för den. Du väljer frakten och vi delar på priset (F2F är inga problem) jag finns på västkusten nära Norge.
Köpt av @Fredrik78
Uttagen i Globen
En länk har ett flertal större repor (medföljer 5 länkar som inte använts)
Fullset
Sekundvisaren linear 100%
Enligt mig så syns inte swirls och repor på cirka 40 (med bra syn
)
Med andra ord en toppenklocka.
Tack KS //Edda
Köpte denna klocka december 2019 här på forumet, klockan var då i nyskick. Jag har sedan dess varit i princip owg med klockan så den har använts. Inga djupa repor eller djupa nagg men man ser att den är använd. Den har inga onormala märken och bilderna är mycket detaljerade. Perfekt tillfälle för den som vill fortsätta att använda klockan som daily. Jag betalade 18000kr då och nu vill jag ha 14000kr för den. Du väljer frakten och vi delar på priset (F2F är inga problem) jag finns på västkusten nära Norge.
Köpt av @Fredrik78
Uttagen i Globen
En länk har ett flertal större repor (medföljer 5 länkar som inte använts)
Fullset
Sekundvisaren linear 100%
Enligt mig så syns inte swirls och repor på cirka 40 (med bra syn
)Med andra ord en toppenklocka.
Tack KS //Edda