• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Grattis Klocksnack - nu Sveriges största klockforum!

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Snacka om utveckling, man har varit med sedan starten och fått se hur klocksnack vuxit från barnsben fram tills idag.. Stor grattis och tack för det fina jobb som läggs ner på sidan... :)
 

Galaxy

Rolex
article-1296566313439-024c0bb5000005dc-32670_636x404.jpg
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Fantastisk bedrift att på så kort tid samla så många klocknördar. En bedrift utan dess like av forumledningen. Bara att bocka och TACKA!
 

Galaxy

Rolex
Som tillägg till bilden säger jag även stort grattis! Mycket starkt jobbat att växa i ett sådant tempo som KS gjort (och förhoppningsvis fortsätter det)!
 

Sirba

Omega
Jättekul tycker en av nybörjarna. Sällan har jag trivts så bra och känt mig så välkommen till ett forum. Fantastiska människor som samlas här och ett snyggt och välordnat forum.

Stort grattis till de eldsjälar som driver Klocksnack! :happyhappy:
 

SenorE

Omega
Grattis! Så jävla bra jobbat! Jag kan säga att utöver all kunskap och hjälpsamhet som folk sitter på, så är detta det absolut trevligaste forumet och platsen på internet jag har besökt. Sköna människor med rätt attityd, nästan inget gnäll och grymt positiv stämning!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stort tack till alla som får detta att hända, forumägare och alla trevliga medlemmar!
Skön stämning och kul innehåll, keep it up:)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

addeh

Cartier
Har själv bara hängt här några månader men trivs som fisken i vattnet! Tackar ödmjukast alla trevliga medlemmar och inte minst vår suveräna ledning som säkerligen lägger mycket ledig tid för att få allt att flyta. Tummen upp och full fart mot 4k!
 
Topp