- Pris
- 1000kr
- Returpolicy
- Ingen retur om inte något är helt galet
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Jag håller på att rensa lite i min knivsamling.
Det är två stycken Great Eastern Cutlery, en 888222 samt en 892121.
Jag tänkte mig 1000kr st + frakt eller båda för 1800kr + frakt. F2F går bra i Göteborgstrakten.
Säljes endast till personer över 21 år.
Såld
Great Eastern Cutlery (Tidioute Cutlery) 888222
Kniven är i väldigt bra skick. Det finns några små bruksspår på de polerade delarna av kniven. Båda bladen är oanvända. Kniven kommer i sin cylinder inkl en pin.
Great Eastern Cutlery 892121 fruktkniv
Kniven är i väldigt bra skick. Det finns några små bruksspår på de polerade delarna av kniven. Kniven är använd några få gånger (mest för att testa hur den är att skära frukt med). Hela handtaget är självlysande så den är lätt att hitta på kvällen! Kniven kommer i sin cylinder inkl en pin.
Jag håller på att rensa lite i min knivsamling.
Det är två stycken Great Eastern Cutlery, en 888222 samt en 892121.
Jag tänkte mig 1000kr st + frakt eller båda för 1800kr + frakt. F2F går bra i Göteborgstrakten.
Säljes endast till personer över 21 år.
Såld
Great Eastern Cutlery (Tidioute Cutlery) 888222
Kniven är i väldigt bra skick. Det finns några små bruksspår på de polerade delarna av kniven. Båda bladen är oanvända. Kniven kommer i sin cylinder inkl en pin.
Great Eastern Cutlery 892121 fruktkniv
Kniven är i väldigt bra skick. Det finns några små bruksspår på de polerade delarna av kniven. Kniven är använd några få gånger (mest för att testa hur den är att skära frukt med). Hela handtaget är självlysande så den är lätt att hitta på kvällen! Kniven kommer i sin cylinder inkl en pin.
Senast ändrad: