• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gringubben

Gringubben

Cartier
Jag har tidigare mest köp klockor på Klocksnack men nu insätt att Klockboxen är mer än överfull och börjat sälja lite klockor. Dags att signa sig här med andra ord och jag tar tacksamt emot omdömen från både köpare och säljare.

Tack
 

sirjane

Trabantföraren
2-Faktor
Hjälpte kompisen att fixa en ny klocka av gringubben. Mycket trevlig och hjälpsam! 100% goodguy.
 
Köpte en klocka i 2k-klassen och allt gick som smort!
Grädden på moset var att det visade sig vara min gamla klocka som jag köpte tillbaka!
Mycket nöjd med affären!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Tvingade killen i fråga att sälja en klocka till mig.
Supersmidig affär och trevlig kontakt.
Rekomenderar starkt att göra affär med denna goodguy! 100% goodguy. :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
Sålt en Squale till Gringubben. Gick mycket smidigt, snabb kommunikation och betalning. 100% goodguy.
 
Vi har varit i farten igen. Jag och Gringubben. Fattar inte hans nick. Glad rackare som har en sund gnutta äventyrslust. Det går alltid att övertala honom till någon suspekt affär. I det här fallet att få tillbax en ångerklocka. Snabb och lätt, bytt och förhandlat. Som alltid högsta betyg med pukor och basuner.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Gjort affär i 18k klassen med @Gringubben som inte alls är grinig, utan en riktigt skön kille! Hela affären flöt på precis som man vill. Snabb betalning och superbt förpackad dellikvid. 110% GoodGuy som jag absolut skulle göra fler affärer med.
 

peder67

Omega
2-Faktor
Gjort ett klockbyte med Gringubben. Är supernöjd med squalen och hoppas naturligtvis att han blir lika nöjd med min.
En tvättäkta Goodguy snabb leverans och en smidig affär.
 

skarpheden

Cartier
2-Faktor
Köpte precis en SKA051 av @Gringubben.
Väldigt smidig affär och kan bara instämma unisont med ovanstående omdömen. Rekommenderas:greedy:
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Gjort ännu en affär med @Gringubben allt toppen, som vanligt. GG!
image.jpeg
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Bytt till mig en tissot av Gringubben. Klockan precis som jag tänkte och en rakt igenom trevlig kommunikation. Rekommenderas varmt för framtida affärer! Typisk Good Guy!
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Sålde just en klocka till Gringubben som definitivt inte var grinig utan mycket smidig att göra affär med. Goodguy!
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Bytt klocka mot klocka med Gringubben. Enkel kommunikation, snabbt agerande, välpaketerad leverans, inga konstigheter. Gör gärna deals igen, grönt kort i min bok.
 
Topp