• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gripenbro.se

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Återigen gjort en lyckad affär med Peter, som vanligt uppvisande stort tålamod och smidighet i affären. Tack för det :).
Vad som kan vara en livskeeper, man vet aldrig men affär med Peter är kassaskåpssäker och bra grejjer. Verkligen Good Guy :)
 

HTran

Omega
Köpte en trevlig sub av herren. Väldigt tålmodig när han svarade på mina 100 frågor och skickade många bilder efter önskemål. Fick snabbt spårnummer och han var mycket respektfull i bemötandet när jag ville förhandla priset. Toppenkille!
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
Noterade denna tråd i förbifarten och kan inte annat än instämma med övriga kommenterar.

Handlade en Rolex Dj (16014) i våras och är mer än nöjd. @Gripenbro.se svarade utförligt och ärligt på mina frågor, tillmötesgående vid diskussion av pris och även nu några månader efter köpet står han upp för garantin, förmodligen bättre än vad AD skulle göra (mindre skada på länk). Ger honom 10/10 och @Gripenbro rekommenderas varmt till vilken köpare som helst!
 

isbjörn

Panerai
Äger mer än en klocka som kommit via Gripenbro men nyligen gjorde jag min första direktaffär med Peter. Köpte en halvmodern Autavia till vettigt pris och absolut toppskick, precis som utlovat. Snabbt, smidigt och allt rätt! Vad mer kan man önska? Trevlig ton får man på köpet. :)
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Köpte klocka på distans. Skick som utlovat och ett par extra naton i boxen som komp för liten kommunikationsmiss. Definitivt goodguy.
 
Köpte klocka av Peter via Gripenbro.se.
Klockan var i väldigt bra skick och precis enligt beskrivning.
Kommer förmodligen göra fler affärer tillsammans!

100% GG
 
Topp