• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gruppo Gamma Peacemaker

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Pris
5350
Returpolicy
Om något inte överensstämmer med beskrivningen, 24h från uthämtning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Inte ofta man ser dessa ute för försäljning i världen, så därav drog jag tillbaks denna för några veckor sedan. Klockan är från releasen 2018 och sålde slut i ett nafs. Rör mig gärna i skog & mark på fritiden, vilket innebär att denna allt mer ofta får bo i lådan då blankpolerad och skog inte rimmar.

Spec: 44 mm blankpolerad boett, skruvad krona, WR 200M, 24 mm lugs, 52 mm L2L, sandwich dial, gilt-visare, mååånga lager C3 SuperLuminova, boxat tophat safirglas, GG-anpassat Miyota-urverk med manuellt uppdrag, 42h PR, borrade lugholes med skruvstift.


I väldigt fint skick, ser inga märkbara hairlines men det kan säkert finnas om man kollar i väldigt starkt ljus. Absolut inga dings eller skador. Kommer på mitt favorit-läderband, handsytt från Di Stefano i Florens. Samt ett extra handsytt läder, även detta i mycket fin kvalité men vet ej vilken bandmakare. Klockan levereras givetvis fullset med travelcase, mejsel samt fysiska foton från GGs QC där de testat urverk, kollat finish etc.

Byten kan vara av intresse, isåfall denna men i brons. Alternativt Certina DS Action Diver, G-Shock GWG-1000 eller liknande väletablerad toolwatch för jämt byte alternativt pengar åt mitt håll.

V2KkPsh.jpg

WNCawBs.jpg

323217C1-68FF-46D5-BB1A-505E42ADC666.jpeg

A3E18343-B75A-430E-85EC-4000BAE92137.jpeg

04FD502F-FB04-4019-9734-7FF5FAF2F75C.jpeg


Jag har strax över 18 cm handled, som referens.

Priset inkluderar rek.frakt. Betalning sker enbart via Swish. Tack KS!
 
Topp