• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GS Afterwork hos Magnussons ur i Göteborg 10/11

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
DSC02861.JPG
DSC02880.JPG

Denna stal showen för mig, sjukt cool!
 

HTran

Omega
Var på plats och tyckte det var en mycket bra tillställning. Fick lära mig en del nytt om Grand Seiko och samlingen som "Molle" (?) kom med var helt otrolig. Blev även lite imponerad att han lät folk "kladda" på hans samling..
Kommer kolla närmare på vintage Grand Seiko för att lägga till i min samling. Allt som allt en toppenkväll med trevligt folk och fina klockor.
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
DSC02841.JPG

Molle hade med sig ett gäng GSar, för att inte säga måååånga.

DSC02846.JPG

Guldrotor-GTG.

DSC02857.JPG

SBGA029

DSC02874.JPG
DSC02880.JPG

Tidig spring drive i 18kt.

DSC02798.JPG

PADI PADI everywhere! :D

DSC02801.JPG

Min nya SBGH037 träffade sin brorsa, SBGA129

DSC02809.JPG
DSC02812.JPG

Döm av min förvåning när Tony Stark aka Ironman helt plötsligt dök upp och flashade denna.


DSC02818.JPG
DSC02821.JPG
DSC02827.JPG
DSC02830.JPG
DSC02838.JPG

Dubblett

Kommer mer snart
Ser ut att ha varit rejält mycket att klämma På! Schyssta puckar:D
...men det är väl en SBGA031?
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Var på plats och tyckte det var en mycket bra tillställning. Fick lära mig en del nytt om Grand Seiko och samlingen som "Molle" (?) kom med var helt otrolig. Blev även lite imponerad att han lät folk "kladda" på hans samling..
Kommer kolla närmare på vintage Grand Seiko för att lägga till i min samling. Allt som allt en toppenkväll med trevligt folk och fina klockor.
Alla får kladda :)
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Trist som fäen att man inte kunde gå. Grymma klockor o så träffar man ju alltid så jävla trevliga människor på dessa events..!
Kul för er som var där.
Fortsatt trevlig helg!
CCE45FAB-DAB1-4875-AD33-F3F5C46013E5.jpeg

Edit: eftersom nån frågade, tror det här är den billigaste o den listar ca 23. Även den nya m uppdaterad tavla.
Snyggt, får läsa på lite mer om det verket och börja jämföra med tex Breitling b50/60 och Longines vhp. Alla vet ju att kvarts är det nya trendiga och jag är onekligen lockad av något riktigt bra kvartsur :cool:
 
Topp