• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG i Halmstad intressekoll

Hej gruppen!

Har precis varit inne och pratat med Leif på mårtenssons ur och han var väldigt intresserad, han tyckte även att hans urmakare kunde stanna kvar så kunde vi få titta på verkstaden.
Han föreslog lite öl eller vin, kanske nån enkel snitt, vad tycker ni?
Har även prata med Per-Arne Nilsson försäljningschef för Seiko Sverige om detta, även han var intresserad, han kommer säkert ta med och visa nyheter men även kanske lite vintage. För att få ihop detta så förslog Leif att vi tar detta i januari efter alla helger, hur tycker ni detta låter??
Med vänlig hälsning, Magnus

Hej gruppen!

Har precis varit inne och pratat med Leif på mårtenssons ur och han var väldigt intresserad, han tyckte även att hans urmakare kunde stanna kvar så kunde vi få titta på verkstaden.
Han föreslog lite öl eller vin, kanske nån enkel snitt, vad tycker ni?
Har även prata med Per-Arne Nilsson försäljningschef för Seiko Sverige om detta, även han var intresserad, han kommer säkert ta med och visa nyheter men även kanske lite vintage. För att få ihop detta så förslog Leif att vi tar detta i januari efter alla helger, hur tycker ni detta låter??
Tycker att det låter som ett riktigt trevligt upplägg. Jag är definitivt med på det. :)

Hänger gärna på om det blir fre/lör. Bor i Göteborg men är i Halmstad ibland. Kul med Mårtenssons och Seiko.

Fick detta igår av per-Arne. Detta är en torsdag. Skulle detta datumet funka?. Vad tycker ni?
E1CFB152-B75C-422D-8FC4-95C7AB2306C9.jpeg

Senast ändrad:
Tänkte jag ska meddela mårtenssons ur hur många vi blir den 24/1. Jag har med 2st, så totalt 3st. Någon som har en idé om var vi käkar?

Jag kommer ensam så bara en för min del. :) **** kanske? Lätt att få bord och enkelt om man är många.
Kan inte själv närvara men jag kan prata med ägaren till resturangen om ni vill. En vän till mig och han har väääldigt trevliga klockor själv.

Senast ändrad:
Jag har startat en PM-tråd och lagt till de jag ser här som sagt att de kommer. Har ni inte blivit tillagda så säg till så fixar vi det. :)

Hej, är ny på ks och har inte riktigt koll på hur grejer funkar här. Häromdagen var dock jag och min bror inne hos mårtenssons ur och pratade lite. Vi fick frågan om vi ville komma den 24:e men att anmälan vart här på ks. Så om vi inte är allt för sena på det hänger gärna jag och min bror med dit. Mvh

Hej, är ny på ks och har inte riktigt koll på hur grejer funkar här. Häromdagen var dock jag och min bror inne hos mårtenssons ur och pratade lite. Vi fick frågan om vi ville komma den 24:e men att anmälan vart här på ks. Så om vi inte är allt för sena på det hänger gärna jag och min bror med dit. Mvh
Det tror jag e lugnt Ses utanför ca 17:45

Tillbaka
Topp