• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG - Linköping den 14/1

När är det dags! :) Börjar bli sugen.

Håller med! :D

image.jpeg

Vi körde ju "knytis"-variant sist, vilket jag tyckte funkade fint. Men kanske är det dags för köttbit på lokal? Norrköpings tur?

Annars fixar jag något i tex Vadstena, men dit vill ju ingen under 35 åka...:)

Vi körde ju "knytis"-variant sist, vilket jag tyckte funkade fint. Men kanske är det dags för köttbit på lokal? Norrköpings tur?

Annars fixar jag något i tex Vadstena, men dit vill ju ingen under 35 åka...:)
Njae, förra gången i vintras så var det ju lokal i Lk. Eller har jag missat något?

Jag kan tyvärr inte tala för de "under 35", men de kommunala transportmedlen är ju till Vadstenas nackdel... även om det är ett trevlig ställe.

Njae, förra gången i vintras så var det ju lokal i Lk. Eller har jag missat något?

Jag kan tyvärr inte tala för de "under 35", men de kommunala transportmedlen är ju till Vadstenas nackdel... även om det är ett trevlig ställe.

Tror du har rätt, knytis var förr-förra gången. :)

Norrköping vore ju nice, finns iaf ett par ställen som är hyfsat okej.
Norrköping har ju bättre ställen än Linköping tycker jag (som är född och uppväxt i linkan men numera bor i norpan). Det är dags för en GTG här ;)
Samtidigt så känns det som att den som orkar rodda med det får bestämma plats :D

Det är ju skönt med ett ställe där man kan sitta lite avsides. Vi satt ju i källaren på glad pasta (heter det så?) sist. Tyckte det var bra. Sen beror det på om man vill prova andra ställen med mer öl. Men är väl kanske klockor som lockar mest?

Edit: härlig pasta såklart

Det är ju skönt med ett ställe där man kan sitta lite avsides. Vi satt ju i källaren på glad pasta (heter det så?) sist. Tyckte det var bra. Sen beror det på om man vill prova andra ställen med mer öl. Men är väl kanske klockor som lockar mest?

Låter det!

Ahh, Folkes Ofiltrerade Lager på Härlig Pasta. Det blev lite av en favvo-öl förra sommaren. :)

Jag är på. Hörde att @virrooo har för ont om aktiviteter att ta tag i nu.
Vet att du är en fin människa som aldrig skulle säga nej till att fixa för andra. Vill därför på förhand tacka och säga att det är fint av dig att du givet offrar din fritid för att styra ett samkväm i horologins tecken.

Jag är på. Hörde att @virrooo har för ont om aktiviteter att ta tag i nu.
Vet att du är en fin människa som aldrig skulle säga nej till att fixa för andra. Vill därför på förhand tacka och säga att det är fint av dig att du givet offrar din fritid för att styra ett samkväm i horologins tecken.

@virrooo behöver nåt att göra har jag oxå hört... Å snygg är han oxå, den unge herrn!

Är det någon i närheten som har en Explorer (I) att ta med? Är sugen på att klämma på en. :)

@LS kan ju passa på att kränga sin SMP-C, den var ju fin förra gången!

Tillbaka
Topp