Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du var saknad!Är jävligt bitter över att missa det här
Grymma livsstilsmarkörer!Packar ihop efter en synnerligen trevlig kväll! Ser att variationen i min låda är typ sämst på KS. Men inser att jag är för gammal för att ändra mig och tänker fortsätta att hålla mig krampaktigt i sargen Tack gubbar!
Du kan väl hänga på till våren, samåkningHa en superkväll och hoppas jag kan haka på nått år.
Du är i alla fall konsekvent. Har du fått tillbaks luppen?! Hade den legat i gtg-västen hela den här tiden?Packar ihop efter en synnerligen trevlig kväll! Ser att variationen i min låda är typ sämst på KS. Men inser att jag är för gammal för att ändra mig och tänker fortsätta att hålla mig krampaktigt i sargen Tack gubbar!
Yes! Fick tbks den och nu hänger den runt halsen 24/7.Du är i alla fall konsekvent. Har du fått tillbaks luppen?! Hade den legat i gtg-västen hela den här tiden?
Så du fick ändå så bra ljus på bilderna? Inte illa!
Packar ihop efter en synnerligen trevlig kväll! Ser att variationen i min låda är typ sämst på KS. Men inser att jag är för gammal för att ändra mig och tänker fortsätta att hålla mig krampaktigt i sargen Tack gubbar!
Ja vi saknade dig där och ja tusan va mkt feta klockor vi hade på plats!Helt sjukt va mycket bra klockor! Fortfarande deppig över att jag fick förhinder. Ös på med mer bilder nu!
Dina klockor stod väl för 60%Ja vi saknade dig där och ja tusan va mkt feta klockor vi hade på plats!
Thanks man! Det är en projekt 6309-7040 som varit keffigt moddad med 6105-look som jag letar rätt tavla till.Perfekt samling Vad har du där längst till höger? Roligt att Tudorn är typ minst av alla dina dykare.
Meh, tack! Nästa gång ska jag skära än hårdare i vilka som får följa med!Dina klockor stod väl för 60%
Thanks man! Det är en projekt 6309-7040 som varit keffigt moddad med 6105-look som jag letar rätt tavla till.
Du kommer få ångest av att frysa ut ngn ju... De kommer känna sig övergivna så när du pratar med dem dagen efter blir det en jobbig diskussionMeh, tack! Nästa gång ska jag skära än hårdare i vilka som får följa med!
Mm sant :/ fick ha ett rätt långt snack med Tropic-grabbarna som fick stanna hemma när jag kom hem sen..Du kommer få ångest av att frysa ut ngn ju... De kommer känna sig övergivna så när du pratar med dem dagen efter blir det en jobbig diskussion
Meh igen... missade att detta var mitt 5000 inlägg och då måste man ju iaf ha någon kul bild eller så.. dåligt!Mm sant :/ fick ha ett rätt långt snack med Tropic-grabbarna som fick stanna hemma när jag kom hem sen..
Tänk att du har 5001 inlägg där du bidrar och jag 5086 men helt utan bidrag...Meh igen... missade att detta var mitt 5000 inlägg och då måste man ju iaf ha någon kul bild eller så.. dåligt!
Fick hem den här nördiga tidningsannonsen idag, det får duga som retroaktiv bild!