• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Malmö/Lund/Helsingborg?

Depp-Erik

Cartier
GTG i Lund hade varit mycket trevligt! Kan mycket väl tänka mig att förflytta mig till Malmö eller Helsingborg för en kväll också. Ett kul koncept hade kanske varit att sitta i nån park när solen tittar fram, kanske inte är så smidigt om alla har med sig massa klockor som ska skickas runt men man hade kunnat köra tema: sommarbeater och alla tar med max två klockor eller nåt.

@natovintage Det var väl du som styrde upp den GTGn i västra hamnen i höstas? Det var i alla fall mycket trevligt :)
 

Blyfot

Cartier
Helsingborgare här! Klart man är på! :)
Edit: Såg att det var gammal tråd med tycker ändå att det är dags för ett GTG i Helsingborg :p
 

Harley

Omega
Det hade varit trevligt om t.ex. någon klockbutik i Hbg kunnat ordna ett event åt oss KS'are i stil med det Mårtenssons Ur i Halmstad hade en kväll i november. Nån som har några bra kontakter där?
Jag känner dom på Väla rätt väl, men det är ju inne på ett köpcentra så dom kan ej arrangera nåt efter stängning.
 

wg11

Cartier
Det hade varit trevligt om t.ex. någon klockbutik i Hbg kunnat ordna ett event åt oss KS'are i stil med det Mårtenssons Ur i Halmstad hade en kväll i november. Nån som har några bra kontakter där?
Jag känner dom på Väla rätt väl, men det är ju inne på ett köpcentra så dom kan ej arrangera nåt efter stängning.

Håkan (tidigare ägare av Carlssons Ur) på Art Metall kanske kan fixa något :)
 

Blyfot

Cartier
Det hade varit trevligt om t.ex. någon klockbutik i Hbg kunnat ordna ett event åt oss KS'are i stil med det Mårtenssons Ur i Halmstad hade en kväll i november. Nån som har några bra kontakter där?
Jag känner dom på Väla rätt väl, men det är ju inne på ett köpcentra så dom kan ej arrangera nåt efter stängning.
Kanske @taner kan ordna något :)
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Kul med visat intresse igen! Jag är lätt på, är dock i Polen just nu men hemma igen om någon vecka och då kan jag tänka mig styra upp något! :)
 
Topp