• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG på SRF

Depp-Erik

Cartier
Hej på er allihopa!

Vad sägs om en liten GTG på Sweden rock? Antar att det i alla fall måste finnas några stycken som ska dit.

Jag föreslår att vi ses utanför festivalområdets huvudentré på lördag kl 12, så kan vi jämföra sommar/festival-beaters och dricka klassiskt ljummen öl.

Någon som är intresserad?
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Hej på er allihopa!

Vad sägs om en liten GTG på Sweden rock? Antar att det i alla fall måste finnas några stycken som ska dit.

Jag föreslår att vi ses utanför festivalområdets huvudentré på lördag kl 12, så kan vi jämföra sommar/festival-beaters och dricka klassiskt ljummen öl.

Någon som är intresserad?
FAAAN!
Nu kom jag på att Therapy? lirar där och jag ska inte dit. :arghh:

(Sorry för OT men jag behövde få det ur mig!)
 
  • Like
Reactions: Kai

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Är de bra nuförtiden? Länge sen jag lyssnat, var riktigt bra en gång i tiden! Bara Andy kvar från original-lineupen?
Fantastiska! :D
Varit rätt experimentiella på senare år men senaste plattan är mer rak. Själva har de snackat om en vuxnare uppföljare till "Troublegum".

Finns några videos från två senaste albumen här:
http://www.therapyquestionmark.co.uk/videos/

Michael är kvar från originalsättningen också. Nuvarande trummisen Neil har varit med sen 2002 så bandet är rätt solitt.
 
Topp