Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
15e december är ett bra datum, precis som 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 och eventuellt 24e.Om 15/12 är ett datum då bara jag inte kan, så kanske jag kan prioritera om. Inte sjukt sugen på julfesten just nu.![]()
Du menar doodleBorde det inte finnas en fräsig utvecklare ute i cyberrymden som har löst det här problemet åt oss?
Känns som det här problemet återkommer ungefär med samma frekvens som vi har GTGs.
organiseragtg.nu !
Antagligen, jag litar på digDu menar doodle
Kör kör!Du menar doodle
Hur gick det då?Kul! Väcktes precis av larmcentralen att inbrottslarmet gick. När dom ringde drömde jag om att vi var på gtg på Getfoten utanför Waxholm
På GTG:n i Waxholm alltså.Hur gick det då?
Vem har en kontakt så har vi en där ute bara?På GTG:n i Waxholm alltså.![]()
FalsklarmHur gick det då?
Det jag minns tydligast är att jag hade marinerat kött till dig separat och märkt med tuschpenna. Hade tydligen sous vidat det innan vi skulle grilla. Lite oklart varför då dom har restaurang på getfoten. Minns tydlig vilka som var med. Det var Margarinkungen, @Mw79. @oddface, @Chillster, @Palenkovich, @azcii, @mårt och @MattsPå GTG:n i Waxholm alltså.![]()
Jag var inte med. Men en GTG där så här års är kanske lite opraktiskt.Det jag minns tydligast är att jag hade marinerat kött till dig separat och märkt med tuschpenna. Hade tydligen sous vidat det innan vi skulle grilla. Lite oklart varför då dom har restaurang på getfoten. Minns tydlig vilka som var med. Det var Margarinkungen, @Mw79. @oddface, @Chillster, @Palenkovich, @azcii, @mårt och @Matts
Det jag minns tydligast är att jag hade marinerat kött till dig separat och märkt med tuschpenna. Hade tydligen sous vidat det innan vi skulle grilla. Lite oklart varför då dom har restaurang på getfoten. Minns tydlig vilka som var med. Det var Margarinkungen, @Mw79. @oddface, @Chillster, @Palenkovich, @azcii, @mårt och @Matts
Sorry! Minns faktiskt inte om du var med i drömmen. Men det var du antagligenVa lämnade du mig utanför undanmedvetet!
Om du drömmer mindre och planerar meraSorry! Minns faktiskt inte om du var med i drömmen. Men det var du antagligen
Hade jag köpt något nytt? Behöver lite inspoDet jag minns tydligast är att jag hade marinerat kött till dig separat och märkt med tuschpenna. Hade tydligen sous vidat det innan vi skulle grilla. Lite oklart varför då dom har restaurang på getfoten. Minns tydlig vilka som var med. Det var Margarinkungen, @Mw79. @oddface, @Chillster, @Palenkovich, @azcii, @mårt och @Matts
Jag är på!Nu är det bestämt! Nu kör vi! 2023s första och största GTG är spikad. Allt är färdigplanerat, nu är det bara att anmäla sig och hänga på. Enda små detaljerna som återstår att planera är när och vart.
Jag med!Nu är det bestämt! Nu kör vi! 2023s första och största GTG är spikad. Allt är färdigplanerat, nu är det bara att anmäla sig och hänga på. Enda små detaljerna som återstår att planera är när och vart.
Skulle vara väldigt roligt att få kommaNu är det bestämt! Nu kör vi! 2023s första och största GTG är spikad. Allt är färdigplanerat, nu är det bara att anmäla sig och hänga på. Enda små detaljerna som återstår att planera är när och vart.
Jag medNu är det bestämt! Nu kör vi! 2023s första och största GTG är spikad. Allt är färdigplanerat, nu är det bara att anmäla sig och hänga på. Enda små detaljerna som återstår att planera är när och vart.