• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG UPPSALA

Jimpa

Silver
Det har snackats lite löst om att ses något och snacka klockor, Nu när vårsolen börjar slå rot och mörkret ge vika så tycker jag det börjar bli dags! Några som känner sig sugna på förtära något gott och klämma på lite olika ur? Then let it be known så tar vi det därifrån med tid, plats m.m. fortsatt trevlig helg / Mvh

Bodde i U-a under studierna, är ner och hälsar på folk relativt ofta. Kör ni detaljerna i pm så är jag gärna med där, så hänger jag på om tid passar.

Jag bor i Uppsala och är sugen! Aldrig varit på GTG förut men skulle gärna närvara :)
Samma för mig! Aldrig varit på någon och aldrig styrt ihop en. Men vi låter helt enkelt alla som är intresserade skriva här. Så sköter vi detaljerad kontakt via PM angående sånt som plats, Tid, datum osv. Spännande och roligt att så många verkar sugna! Fortsättning följer. Mvh

Senast ändrad:
Är eventuellt på, pluggar i Uppsala men bor i Sthlm. Faller det väl ut så är jag kanske på plats samma dag som gtg, då närvarar jag gärna för en bit mat

Sådär då var det klappat och klart! Kul att vi blir några tillslut, det kommer kastas upp bilder osv i denna tråden från kvällen.. Och finns det möjligtvis någon mer som är sugen på joina som missat denna tråden så är det bara höra av sig. Glad påsk/ledighet så länge klockvänner!
20160324_065845.jpg

Senast ändrad:
Sådär då var det klappat och klart! Kul att vi blir några tillslut, det kommer kastas upp bilder osv i denna tråden från kvällen.. Och finns det möjligtvis någon mer som är sugen på joina som missat denna tråden så är det bara höra av sig. Glad påsk/ledighet så länge klockvänner!
20160324_065845.jpg
Är intresserad, beroende på vilken dag och tid det är?

Tillbaka
Topp