• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG!!!

Ernesto

Patek
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Made no sense... Hur gör man om man vill med på en GTG?
Gäller det att jag hänger utanför din dörr och väntar på att du går på en själv eller? ;)
För isf är det vad jag kommer att göra!!

Stämmer faktiskt. Jag lägger ut en sovsäck och ett glas mjölk. Bara att komma när du känner för det ;)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Made no sense... Hur gör man om man vill med på en GTG?
Gäller det att jag hänger utanför din dörr och väntar på att du går på en själv eller? ;)
För isf är det vad jag kommer att göra!!

Det vanliga är att man tar med sig ett antal klockor och åker till ett ställe där man tror att klocknördar huserar. Ibland är dom där men oftast får man sitta själv och ta bilder på sina klockor. Det handlar mest om tur skulle jag säga.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Bråkig kille jag framställs som ;)
Bjuder på lite mer bilder. Är ju fruktansvärt nerkörd i AP träsket..blir nog en sån efter min examen. Oså en bild på APn bredvid bulovan för att uppröra lite :)

Den mystiske tredje mannen under beteckningen C någonstans i Stockholm:blackeye:
 
Topp