• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guide inför ditt klockköp

EmilSve

Cartier
Gokväll alla ks:are!
Är lite i jakt på något nytt, något begagnat som håller i värde och som inte kostar mer än 40. Kom med förslag!:D
 

Husse

Patek
Den här tror jag på, eller den här varianten!
Har bara snabbkollat Chrono24!
042A0CE8-7BD2-4A96-A6AF-20D83E146882.png


https://www.chrono24.com/se/iwc/ing...atik--id7596179.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=SEK
 

Hblueye

Breitling
2-Faktor
Tack! Bra, enkelt och utförligt! Precis börjat med detta intresse och det skadar aldrig att vara övertydlig :)
 

PE76

Cartier
2-Faktor
Jättebra guide, slående avslutande ord. Gränsen flyttats fram till det dubbla ganska fort :)
 

anam92

Breitling
Hej,

Jag äger för tillfället en Rolex Submariner 116610LN men är sugen på att köpa en till klocka. Jag undrar vad ni har för rekommendationer? Jag har sneglar på en jaeger Lecoultre master ultra thin med månfas. Jag har även kikat på en Rolex datejust 36mm jubilee. Finna det andra modeller som ni kan rekommendera? Gärna något under 100 tkr.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hej,

Jag äger för tillfället en Rolex Submariner 116610LN men är sugen på att köpa en till klocka. Jag undrar vad ni har för rekommendationer? Jag har sneglar på en jaeger Lecoultre master ultra thin med månfas. Jag har även kikat på en Rolex datejust 36mm jubilee. Finna det andra modeller som ni kan rekommendera? Gärna något under 100 tkr.
Reverso utan månfas är ett bra alternativ, finns i ultra thin. Du har redan en Rolex så en till blir två för mycket. :D
 
Topp