- Pris
- 900
- Returpolicy
- Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Gott om garanti kvar på klockan.
- Bilder Skickat
- Ja
En riktigt trevlig klocka och en rejäl dos 90-tals nostalgi enligt mig. Det här är GUL watches nyutgåva av deras klassiska ana-digi-modell. Väldigt väldbyggd och mycket klocka för pengen.
Köpt ny från deras hemsida i juni i år och använd sparsamt sedan dess. Grym beater som håller tiden bra som en quartz, mineralglas och 100m WR. Bärs bra med sina 42 mm och 20 mm mellan bandhornen. Kommer med allt som medföljde vid nyköp. Utöver gummit som den kom på skickar jag med tre stycken extra band, två stycken från GUL och ett NOS från ”the band”. Det blåa är endast använt en gång, de andra två helt oanvända.
Mer info om klockan:
gulwatches.com
Pris: 900kr via Swish. Bjuder på spårbar frakt från PostNord.
Byten: Nej.
Retur: Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Gott om garanti kvar på klockan.
Frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM.
Väl mött!
Köpt ny från deras hemsida i juni i år och använd sparsamt sedan dess. Grym beater som håller tiden bra som en quartz, mineralglas och 100m WR. Bärs bra med sina 42 mm och 20 mm mellan bandhornen. Kommer med allt som medföljde vid nyköp. Utöver gummit som den kom på skickar jag med tre stycken extra band, två stycken från GUL och ett NOS från ”the band”. Det blåa är endast använt en gång, de andra två helt oanvända.
Mer info om klockan:
Gul No.1 Ana-Digi IPB Black: Style Meets Function
Experience the perfect combination of elegance and functionality with the Gul No.1 Ana-Digi IPB Black watch. Elevate your style today!
gulwatches.com
Pris: 900kr via Swish. Bjuder på spårbar frakt från PostNord.
Byten: Nej.
Retur: Ingen retur, men givetvis ska båda parter vara nöjda. Gott om garanti kvar på klockan.
Frågor eller funderingar? Tveka inte att skicka ett PM.
Väl mött!
Senast ändrad: