Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kostar den hos Luxarywatches då?
Köp!
Både drW & lw känns rätt oseriösa
DrrW framförallt, med tanke på hur karl huserar (Kanske inte lika mycket längre förvisso) kring Stureplan samt beteendet därtill etc.
DrrW framförallt, med tanke på hur karl huserar (Kanske inte lika mycket längre förvisso) kring Stureplan samt beteendet därtill etc.
Jag tycker faktiskt han är lite skön just därför.
Tycker inte att det riktigt hör hemma här men det som det syftas på är knappast "skönt".
Mmm...Nu vet jag inte vad ni tänker på, jag tänker mer på att han partade en hel del tidigare.
Jag tycker faktiskt han är lite skön just därför.
För oss som inte hänger där, kan du utveckla vad han gör där som av folk skulle kunna uppfattas som skönt?
Samtidigt lite cry wolf över det hela. Drygt när han väl har en klocka med bra boett därför att alla instinktivt tror den är piss. Den här boetten är absolut inte dålig.Men tanke på hur många gånger "opolerad" användts i tidigare dr watch-annonser tror jag hans definition skiljer sig ganska mycket från den allmänna uppfattningen av definitionen.
"Opolerad utan spår av användning"
Som man bäddar får man ligga.Samtidigt lite cry wolf över det hela. Drygt när han väl har en klocka med bra boett därför att alla instinktivt tror den är piss. Den här boetten är absolut inte dålig.
Jag hade köpt klockan om jag gillat den. Hade den haft servicedelar så hade jag betalat mindre än om den hade sina originalpushers. Det är otroligt enkelt att avgöra om det är mk0/1, mk2 eller mk3. Vill du inte tro mig att den du har på din klocka är en mk3 så får du tycka det. Knappen som jag visat från din klocka är identisk med servicedelen som Rolex skulle stoppa dit om du bad dem byta.