• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld HULKEN !!!!!

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Tyckte absolut inte att du skulle byta till grön urtavla förut men efter att jag sett bilderna måste jag säga att det blev grymt bra ! Passar klockan till 100 procent ! Snyggt som attans !
 

m_s

Patek
2-Faktor
Jäkligt schysst, önskar man kunde prioritera som du och hitta en lika fet och unik dinka!


//Micke
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Wow.... Som sagt ingen tvekan om saken att det är den snyggaste klockan på KS... Stort grattis och använd och bär den med god hälsa! :)
 

jabla

Sarlacc
Så du kunde inte hålla dig längre ;)
Tycker det blev riktigt snyggt trots att jag röstade för svart.
Har du kvar den svarta tavlan så du kan byta tillbaks?
 

Målarn

The Steak
80talisten skrev:
Wow.... Som sagt ingen tvekan om saken att det är den snyggaste klockan på KS... Stort grattis och använd och bär den med god hälsa! :)

Man Tackar så mycket !!!! :mrgreen:

jabla skrev:
Så du kunde inte hålla dig längre ;)
Tycker det blev riktigt snyggt trots att jag röstade för svart.
Har du kvar den svarta tavlan så du kan byta tillbaks?

Hahah nej, det vet du!!!
Japp Allt finns kvar, så det är Perfekt ;)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Hmm..bara jag som fortfarande tycker att svart var det rätta?
Med det menar jag INTE att den tappat sin plats som forumets fetaste beater ;)
 

Ricrob

Patek
Fan va fett! Kul målarn! Och du, hoppas du egentligen skiter i vad "folk" tycker du ska ha för färg på din tavla.. Du ska vara nöjd, thats it och fan om du inte är det! :D Skilnaden är hårfin och framförallt en ren smaksak. Tur att "folk" tycker olika, annars hade nog t.o.m. Spencer tyckt att det blev tråkigt i längden.. ;)
 

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
Fan va fett! Kul målarn! Och du, hoppas du egentligen skiter i vad "folk" tycker du ska ha för färg på din tavla.. Du ska vara nöjd, thats it och fan om du inte är det! :D Skilnaden är hårfin och framförallt en ren smaksak. Tur att "folk" tycker olika, annars hade nog t.o.m. Spencer tyckt att det blev tråkigt i längden.. ;)

Hahah ja vafan, hade bytt till den gröna även om Alla röstade på den svarta :mrgreen: !!!
Men ville ju ändå veta vad alla tyckte ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ricrob skrev:
Fan va fett! Kul målarn! Och du, hoppas du egentligen skiter i vad "folk" tycker du ska ha för färg på din tavla.. Du ska vara nöjd, thats it och fan om du inte är det! :D Skilnaden är hårfin och framförallt en ren smaksak. Tur att "folk" tycker olika, annars hade nog t.o.m. Spencer tyckt att det blev tråkigt i längden.. ;)

Så fan heller jag tyckt :lol:
 
Topp