• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Guldklocka lr??

Jösses vilken jobbig människa :depressed: en fras ur senaste mailet:
Jag anklaga dig inte utan försöker få fram fakta om varför det finns en bild på 12 gram guld bredvid kvitto ifrån guldsmed som använder köksvåg eller???

Folk som inte kan lägga ihop två och två själva kanske inte ska köpa begagnade klockor på Tradera....

Han har i a f tackat för sig och skulle gå vidare, bara hålla tummarna att det inte blir ett neg på Tratten senare,
och fick rådet att köpa en ny våg :meh:
Tyvärr är blocket, tratten o liknande marknadsplatser fullt av folk som gör allt för att tjäna en spänn extra och gnäller på allt. Ungefär som när man säljer en bil på blocket så vill de ha bensinpengar för att de ”åkt så långt för att titta” eller vad de nu hittar på. Jag brukar då säga att jag debiterar 5000kr per påbörjad timme för att visa bilen om de inte köper omedelbart.

Tillbaka
Topp