• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guldring och stainless steel klocka

Datapata

Basic
2-Faktor
Platina mot stål
IMG_7940.jpeg
OT.. men väldigt snygg kombo med svart och vit sten 👌
 

Sonorous

Basic
Det är skillnad på att medvetet bryta mot en "regel" och att vara omedveten om regelns existens. Om jag mot förmodan vill tokimponera vid något tillfälle skulle jag se till att matcha, men är det till vardags är det bara att se sig själv i spegeln, säga "sprezzatura" tre gånger och spotta över axeln.
 

Bojo103

Basic
2-Faktor
i stämmer med tidigare talare att göra vad du själv känner!

Personligen tycker jag en klassisk smal vigselring i gulguld passar till allt.

Med det sagt så är det inte mitt eget val!
Jag har en Förlovningsring i vitt guld och en 10-års ring i svart zirkonium.
Så kan jag mixa och matcha lite.

Med det vill jag väl ha sagt att är @Bojo103 inne på sådan matchning, så välj en ring för förlovning och en för vigsel så har du massor av alternativ till olika klockor 😉

IMG_2408.jpeg

IMG_2409.jpeg
Grymt snygg matchning och tack för tipset!!
 

martaSM30

Guld
2-Faktor
Tack alla - uppskattar det! Är nog helt rätt att jag övertänker detta men känns skönt att det inte är något som stör alla här. Får väl känna efter och sen anpassa klockan därefter - kanske får bli en guldklocka för att matcha helt enkelt…
Tycker du är inne på rätt spår: här har du en fin öppning för att komplettera med en klocka. Helguld (NOR-klockor kostar inte galet mycket) eller TT. Matcha är mysigt.
Och stålklockan kommer också den vara fin till guldet.

Jag blandar guld och stål och trivs bra med det.
Bildbevis:
IMG_9361.jpeg

Guld och stål.


IMG_9325.jpeg

Guld och TT. Favoritkombon just nu.

Guld och guld. Funkar det med🙂
IMG_9387.jpeg
 
Senast ändrad:

marconimotet

Diamant
2-Faktor
Tycker du är inne på rätt spår: här har du en fin öppning för att komplettera med en klocka. Helguld (NOR-klockor kostar inte galet mycket) eller TT. Matcha är mysigt.
Och stålklockan kommer också den vara fin till guldet.

Jag blandar guld och stål och trivs bra med det.
Bildbevis:
IMG_9361.jpeg

Guld och stål.


IMG_9325.jpeg

Guld och TT. Favoritkombon just nu.

Guld och guld. Funkar det med🙂
IMG_9387.jpeg
Väldigt stilfullt.
 

Lapo Elkann

Basic
2-Faktor
Ringar på män bör vara i gult guld och givetvis är det inget problem att bära dessa till stålklocka. Aldrig förstått mig på det här med vitguldsringar, de matchar ju inte guldtänderna….
 
Topp