• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gulliver

Köpte en klocka för ca 25tkr, den låg på posten extremt välemballerad mindre än 60min från betalning.

Klockan är i ett bättre skick än beskrivet. Extremt smidigt, en av mina bättre köpupplevelser, och jag har gjort väldigt många köp på KS. :D

Köpte elektronik från gustavc.

Testat några dagar och funkar som utlovat.
GG i min bok.

Köpte precis en klocka av @gustavc och var en riktigt smidig affär. Kan 100% rekommendera denna säljare. Skicket var precis som utlovat och jag är supernöjd

Köpte en Sjöö Sandström klocka av gulliver, snabb att svara på meddelanden o skickade klockan snabbt o utan problem. 110% gg hoppas på fker affärer i framtiden :)

Köpte en klocka av Gulliver. Den var i utlovat skick och det var smidigt och trevligt att göra affärer med honom.

Sålt en klocka på distans till @Gulliver . Angenäm affär rakt igenom med fin kommunikation och snabb betalning. 100% GG i min bok. Gör gärna fler affärer med TS.

Tillbaka
Topp