Det är väl där jag rör mig med mina 41 årGubbsportur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl där jag rör mig med mina 41 årGubbsportur!
Så bankrånarna bär Panerai? Det var som fan!Din senaste men mer specifikt ROO extra allt.
Faktiskt, men syftade på HublotSå bankrånarna bär Panerai? Det var som fan!
Vill ha en sån Omega.Gillar rubriken
Min senaste guppe som knappt kvalar in på sina för sin tid stora 36mm (därav namnet jumbo)
Favoriten av mina gubbklockor är helt klart min Tudor på gubbgodkända 34mm
Det är jäkligt trevliga klockor, så det är bara ut och jagaVill ha en sån Omega.
Jag kan inte ett skit tyvärr. Nån får hjälpa mig.Det är jäkligt trevliga klockor, så det är bara ut och jaga
Hade en 34mm för ett år sedan som egentligen var bättre överlag men 36mm Jumbo bär helt perfekt på min 18+ cm handled.
Är du snäll kan du låna en!Vill ha en sån Omega.
Gillar rubriken
Min senaste guppe som knappt kvalar in på sina för sin tid stora 36mm (därav namnet jumbo)
Favoriten av mina gubbklockor är helt klart min Tudor på gubbgodkända 34mm
Overload i gubbighet, gillar det!Små klockor är roligt!!
Mvh
Micke
30-31 mm är väl det minsta jag skulle gå, personligen. Under 30 känns pluttigt och damur. Min 31 mm Seiko från 1956 sitter fint på handleden, dock!Var går gränsen i diameter för guppig klocka?
Den här från min käre morfar hade varit grym om den vore 5mm större. 29mm är fortfarande för litet för mig när det gäller runda ur.
coolt! är den högraste stål?Små klockor är roligt!!
Mvh
Micke
coolt! är den högraste stål?
Grym storlek på klocka på min handled!Älskar Jumbon!
Har fasen letat mig blå efter en sådan (i Au) men går bet. Berätta mer!
Själv rockar jag gärna under 30. Denna är 26x26. Men jag är designer och konstvetare så det är inget ovanligt30-31 mm är väl det minsta jag skulle gå, personligen. Under 30 känns pluttigt och damur. Min 31 mm Seiko från 1956 sitter fint på handleden, dock!
Tja, skulle jag komma över en Seiko (samlar vintage Seiko) från 30/40-talet eller så för en vettig peng, så skulle jag kunna tänka mig att gå under 30mm. Har sett nån WWII-Seiko militärklocka på 28mm på ebay, dock liiite dyrare än vad jag är villig att lägga på en icke-GS.Själv rockar jag gärna under 30. Denna är 26x26. Men jag är designer och konstvetare så det är inget ovanligt
Grym, inte så gubbig och lär kosta...
Det är nog huggorm på denGrym, inte så gubbig och lär kosta...
Jag kan betala med huggormar, inga problem...Det är nog huggorm på den
Var? Vad tror ni ett estimat på den är? Behöver en kronograf
Okey, en kan jag bjuda på. 55 möte 18 mm.