• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

gurki

Sålde en Panerai i 50k-klassen till TS.
Fick en Omega Railmaster i inbyte som motsvarade förväntningarna till fullo.
Full förskottsbetalning och allmänt hjälpsam & trevlig.
Affären skedde på distans utan ngt att anmärka på.
100% GG

Oseriös.
Rekommenderar inte att försöka eller att göra affärer med honom.
Kom med ursäkter till varför han inte kunde genomföra köpet eller träffas F2F och när jag fick namn så fick jag fram uppgifter som gjorde att jag backade ur pga att det inte kändes säkert att genomföra affären.

Kom med ursäkter till varför han inte kunde genomföra köpet eller träffas F2F och när jag fick namn så fick jag fram uppgifter som gjorde att jag backade ur pga att det inte kändes säkert att genomföra affären.
Tycker det är skrattretande att du inte känner dig säker att genomföra en affär där du får betalt innan vi ska träffas.
Och ja, jag har brottsregister men hade du kollat så hade du sätt att det var en ringa narkotika brått från 2016 😂.

Tycker det är skrattretande att du inte känner dig säker att genomföra en affär där du får betalt innan vi ska träffas.
Och ja, jag har brottsregister men hade du kollat så hade du sätt att det var en ringa narkotika brått från 2016 😂.
Du hade ingen rep på KS samt ett rätt grovt brottsregister med både narkotika, misshandel och olaga hot. Plus att du inte kunde swisha avtalad summa, det var bara för många saker som inte stämde överens vilket gjorde att jag valde att inte genomföra affär.

Har inget otalt med dig men skulle uppskatta om du kan sluta skriva i min tråd, önskar dig all lycka i framtiden!

Du hade ingen rep på KS samt ett rätt grovt brottsregister med både narkotika, misshandel och olaga hot. Plus att du inte kunde swisha avtalad summa, det var bara för många saker som inte stämde överens vilket gjorde att jag valde att inte genomföra affär.

Har inget otalt med dig men skulle uppskatta om du kan sluta skriva i min tråd, önskar dig all lycka i framtiden!
Mitt register har ju inget med det här att göra. Tråkigt att det inte framgick förens nu att det var därför du drog ut på det.

Jag erbjöd dig en banköverföring på hela summan dagen innan vi skulle träffas, för att du skulle vara säker på affären. Det om något visar väl att jag är en seriös köpare.

Kanske missförstod varandra då, men hare fint du med.

Mitt register har ju inget med det här att göra. Tråkigt att det inte framgick förens nu att det var därför du drog ut på det.

Jag erbjöd dig en banköverföring på hela summan dagen innan vi skulle träffas, för att du skulle vara säker på affären. Det om något visar väl att jag är en seriös köpare.

Ja måste missförstått varandra men som sagt jag var redan skeptisk till att göra affär med någon som inte hade en GG-tråd.

Ha det fint och hoppas du hittar din klocka någon annanstans! 🙂

Man väljer själv vem man vill göra affärer med, inget konstigt med det. Banköverföring är exempelvis ”no go” för mig.

Man väljer själv vem man vill göra affärer med, inget konstigt med det. Banköverföring är exempelvis ”no go” för mig.
Självklart får man göra affärer med vem man vill. Ingen som sagt något annat?
Har säkert köpt och sålt 10-20 klockor senaste åren i hundra k snåret och har använt banköverförningar flertal gånger och aldrig haft något problem med med någon eller något...🤷🏼‍♂️

Köpte en Tudor på distans. Trevlig, smidig, bra kommunikation och 100% GG.

Har gjort affärer tidigare med TS och gör det med glädje fler gånger i framtiden.

Gjort en klockaffär i 50k-klassen med @gurki och är mycket nöjd med hur det har gått. Gör gärna fler affärer med honom och rekommenderar honom som en tillförlitlig partner.

Träffat och gjort affär med denna superhärliga herre F2F. Rakt, tydligt, trevligt och helt utan krusiduller. Kändes tryggt hela vägen igenom. Tack @gurki! :)

10/10!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp