• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes GW-9400 Rangeman

Jonvafan

Basic
Pris
2100 kr ink frakt
Returpolicy
Om beskrivningen varit bristfällig och du står för returfrakten
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Här kommer en G-shock Rangeman som jag köpte här på forumet 2019. Jag har inte burit den mycket senaste åren så nu täntke jag se om någon annan vill ha den. Det finns också två extra skal till den vilket kan vara kul. Det går enkelt och snabbt att byta band och bezel. De sitter med bandstiftskruvarna, skruvarna på framsidan är endast dekorativa.

GW-9400-1CR Rangeman i vad jag tror är full set med ask med instruktionsbok och några andra lappar, plåtburk och hang tag
Bezel och band som jag tror är från GW-9400NV-2 Navy Series Rangeman - 2014 limited edition
Bezel och band från GW-9430EJ-9JR 30th Anniversary Lightning Yellow Rangeman - 2014 JDM limited edition
Jag har identifierat dem genom bilderna på G-central och jag tror att jag har rätt uppgifter men säg gärna till om jag fått något om bakfoten.

Skicket på själva klockan är bra bruksskick men det finns en liten repa 2-3 mm på glaset som syns på en av bilderna inringat med gul ring. Alla bezel och armband är använda men jag tycker gula armbandet är den del som visar mest tecken på slitage, se bilden på gula bandet där jag har ringat in. Bilderna med klockan på armen är tagna för flera år sedan och kan därför inte användas för att beskriva skicket.
Jag är öppen för byten. Någon dykare i liknande prisklass typ Citizen ny040 blå eller svart Aqualand. Eller
byte uppåt till Squale 1521. Vintage MRPSA Monnin har jag också funderat på. Alla förslag beaktas :)
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/jonvafan.120532/
IMG_7083.jpg
IMG_7084.jpg
IMG_7085.jpg
IMG_7086.jpg
IMG_7087.jpg
IMG_7088.jpg
IMG_7089.jpg
IMG_7090.jpg
IMG_7091.jpg
IMG_7092.jpg
IMG_7093.jpg