Hahahaha. Drillat! [emoji6]Herregud jag sket just på mig.
I positiv bemärkelse, vilken jäkla kalasklocka! Och länken sitter ju som en smäck!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahahaha. Drillat! [emoji6]Herregud jag sket just på mig.
I positiv bemärkelse, vilken jäkla kalasklocka! Och länken sitter ju som en smäck!!!
Herregud jag sket just på mig.
Gillar inte "band" fick hem detta i brevlådan igår
Synd att det är Nos och klockboetten inte är de!
Kommer se skumt ut med blandning av nytt å gammalt ,får helt enkelt slita ner länken medvetet innan montering [emoji12]
Nu saknas bara end pieces till länken, men det är ju gött för då hinner jag nöta
ner länken till en härlig vintage look innan jag hittar ändlänkarna [emoji4][emoji106]
Målet är ju att få den att se ut såhär [emoji14]
Så jag är bara ett par end pieces away !!
Sällar mej kön av gratulanter, härligt att du fick tag i stålblänkande som är superfin till denna stilfulla klocka. Läderbandet har attityd så det hoppas man få se i något sammanhang framöver. Återigen, STORT grattisHahaha ...hade svårt att tänka mig att de gick å skita ner sig i positiv bemärkelse , men rock on !!
[emoji106][emoji2]
Grattis till en av Omegas vackraste klockor! Var väldigt nära att sno åt mig en sådan på blocket för en väldigt billig peng men någon hann före...
Antar att du syftar på mig om det va runt nov -dec 2014 [emoji1][emoji6]
Haha ja, det var det jag misstänkte. Du gjorde verkligen ett rejält kap på den!
Jag vet , prutade självklart också [emoji12]
Fyfan vad vackert!
Min kusin hälsar, försökte ha en ganska lik stil som på din, men ser nu att min ändlänkar måste nog uppdateras ordentligt för att kunna mäta sig
Den är så vacker din Tissot !!
Om du ska sälja ngn gång PM:a mig [emoji1]
Sitter de Omega verk i ?
Tack! Nja det är ett "Tissot C27.4H" vilket är "samma" som "Lemania CH27 C12", vilket senare blev Lemania 2310 som Omega gjorde till sitt cal.321! (om jag fattat allt rätt, riktig djungel här alltså) Finns lite att läsa här: http://www.sometimeago.com/lemania-chronographs-tissot-1940s/
Tack! Nja det är ett "Tissot C27.4H" vilket är "samma" som "Lemania CH27 C12", vilket senare blev Lemania 2310 som Omega gjorde till sitt cal.321! (om jag fattat allt rätt, riktig djungel här alltså) Finns lite att läsa här: http://www.sometimeago.com/lemania-chronographs-tissot-1940s/
Haha ok , bra det blir lite spännande fredagslektyr !
Jag gillade det gamla bandet !
Vad är det gjort av?
Såklart även klockan !
Grattis !
Min bror har en liknande , fast med blå inslag..
Svinsnyggt med länken, pricken över i:t på en grym klocka.