• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Här är min LÅDA

Peter K

Panerai
2-Faktor
Min rotation har varit stor det senaste året.
Nu ser det ut som om jag fått den någorlunda komplett, och kan lugna ner mitt flippande.
Så här ser kollektionen ut nu 4 July.
Jag tycker jag lyckats få ihop okey laddning med udda fåglar.
Spotta inte på Axcent klockan. Den är helt OK tillverkad, och funkar bra som quartz beater.

Artego 500
VJdltaA.jpg


Axcent
IhaUlVX.jpg


Fossil
2eL2TCO.jpg


G Gerlach Orp Dzik
Lv3lLeU.jpg


G Gerlach Otago
6Vp8uLL.jpg


G Gerlach Otago
DtqE0AT.jpg


Glycine Incursore
F2ewN21.jpg


Obris Morgan Nevon
09qSnHp.jpg


Prometheus Baiji
mXjetfn.jpg


Swiss Military
4QE1VH2.jpg


Zenton G45
G2rUBaU.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Trevlig samling Peter, gillar framförallt polackerna och Glycinen samt Zentonen såklart (lika glad i den fortfarande?) :)
 

frere

Audemars
2-Faktor
Mikrodykare är kul! Hur upplever du baijin? Har sneglat på just den, eftersom jag gärna skulle ha något med tritiumtuber (dock helst platta...)
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Mikrodykare är kul! Hur upplever du baijin? Har sneglat på just den, eftersom jag gärna skulle ha något med tritiumtuber (dock helst platta...)
Känns helt OK. Välbyggd med en bra länk. Dock låter rotorn rätt mycket, som i många kinesiska verk. Den hållertiden rätt bra också.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Du har verkligen en udda och egen samling Peter! Riktigt roligt att det finns några som inte följer strömmen. Vad hände med Squalen förresten?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Cool samling! Så ska det se ut, Incursoren är helt grym, jag har en likadan. Vad är det för ref på den? Är det nya modellen med mer böjda bandhorn eller är det den äldre, sköna pannkaksvarianten? :)
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Cool samling! Så ska det se ut, Incursoren är helt grym, jag har en likadan. Vad är det för ref på den? Är det nya modellen med mer böjda bandhorn eller är det den äldre, sköna pannkaksvarianten? :)
Pancake så det förslår. Den är helt platt. Därför får den tyvärr inte vara med och leka så mycket. Den går dock bra ihop med kavaj eftersom den är den rätt tunn. Faktiskt min tunnaste.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Pancake så det förslår. Den är helt platt. Därför får den tyvärr inte vara med och leka så mycket. Den går dock bra ihop med kavaj eftersom den är den rätt tunn. Faktiskt min tunnaste.

Min är också den gamla modellen, gillar den klart bättre än den nya.
 
Topp