Gör för vana att skriva ett uppskattad värde på ett pappet innan ni fotar.![]()
Det är konstant 15 000 000 kr på bordet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör för vana att skriva ett uppskattad värde på ett pappet innan ni fotar.![]()
http://sv.wikipedia.org/wiki/HädelseKvällens koolaste kombo!
![]()
Stort tack till leben och Ricrob för den fina champagnen!
![]()
Även ett stort tack till Jokkmokkswe som gav mig den hemtorkade renfilen! Redan provsmakat och den var utsökt.
![]()
:-O Det där är ingen Renfile...
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck..Vad var det då?
Kul att vi har tagit in lite nya prospekts oxå
Tungt wristshot
Guld känns lite.... 80-tal?
Men hon ville faktiskt välja ROn förstServitrisen utsåg kvällens snyggaste klocka. "Inte den där!" sa hon och pekade på pappis Sinn innan hon beslöt sig för en Rolex 16570 (vilken råkade vara min...) Mycket bra val!
![]()
LOL
Den var bra Gavve! Jag hade iofs kunnat ha en Seiko och hon hade ändå sagt att min var snyggast...
Levande hade varit lite besvärande...
Jag skulle uttrycka det som om att hon spontant valde ROC först och sen la till ExpII, men nu är ju både Jaganata och jag jäviga så vill man ha en objektiv kommentar är det Josef B man ska läsa...