• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Håll i hatten... Aquaracer besöker Luxury Watches igen... modemdödare...

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Den här, gröntavlad med grodansikte hade varit så du Aquaracer2 :D

IMG_6288_zps49a34c32.jpg


Haha jaa!! Fast den var satan stor på mig!
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Jävlar vad mycket fina klockor han har inne. Hur länge har butiken funnits? Var förbi där och kikade lite för något år sedan, trevlig kille. Äger dom alla klockorna eller säljer dom något på "uppdrag". Lagerkostnaden måste vara helt enorm i så fall, och hur fan startar man en sådan verksamhet? Måste ligga måååånga mille inkastade i lagerkostnad. Rolig business är det helt klart.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jävlar vad mycket fina klockor han har inne. Hur länge har butiken funnits? Var förbi där och kikade lite för något år sedan, trevlig kille. Äger dom alla klockorna eller säljer dom något på "uppdrag". Lagerkostnaden måste vara helt enorm i så fall, och hur fan startar man en sådan verksamhet? Måste ligga måååånga mille inkastade i lagerkostnad. Rolig business är det helt klart.
Säljer förmodligen på kommission just för att inte behöva finansiera ett så pass dyrt lager. Men är bara en gissning
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Jävlar vad mycket fina klockor han har inne. Hur länge har butiken funnits? Var förbi där och kikade lite för något år sedan, trevlig kille. Äger dom alla klockorna eller säljer dom något på "uppdrag". Lagerkostnaden måste vara helt enorm i så fall, och hur fan startar man en sådan verksamhet? Måste ligga måååånga mille inkastade i lagerkostnad. Rolig business är det helt klart.

Säljer förmodligen på kommission just för att inte behöva finansiera ett så pass dyrt lager. Men är bara en gissning


Tänker inte svara på frågor om verksamheten, rena spekulationer håller jag gärna bort från tråden då det bara skapar onödiga rykten och missuppfattningar :)

Detta gäller även de personer som har mailat mig med frågor.

Här har ni en Daytona i vitguld!!


Mvh
A
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Tänker inte svara på frågor om verksamheten, rena spekulationer håller jag gärna bort från tråden då det bara skapar onödiga rykten och missuppfattningar :)

Detta gäller även de personer som har mailat mig med frågor.



Mvh
A

Ahh, det är lugnt :). Blev bara lite nyfiken som man så ofta blir. Härliga klockor är det i vilket fall.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp