• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

H.Moser & Cie Swiss Alp Watch

Cristian

Rolex
2-Faktor
H Moser har en ny modell? Swiss Alp Watch....väldigt likt Apple watch..
image.jpeg
.

https://www.hodinkee.com/articles/t...-watch-a-not-so-subtle-jab-at-the-apple-watch

 

keroro

Rolex
2-Faktor
Det är inte 1 april... så det verkar kosher :) Dom sticker ut hakan rejält, "reklamfilmen" är ju ett direkt hån till de funktioner som Apple Watch erbjuder.
Får mycket vibbar från en rolig IKEA-reklam:
 

MånsT

Rolex
Fattade inte om det var på riktigt eller bara en kass parodi när jag tidigare såg klippet från Hodinkee. Oavsett vilket, nej tack. Fast de runda, "normala" klockorna från H. Moser & Cie är rätt schyssta.
 

Ekstrand

Cartier
Tycker den är rätt schysst faktiskt, och skulle njuta att visa den varje gång jag såg någon med en Apple watch på sig :D
 

keroro

Rolex
2-Faktor
Jag kan nog tänka mig att mer än en Apple-watch ägare utbrister: "ÅH! Hur ändrade du bakgrund på din klocka??" :banghead:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Frågan är om Apple ens kommer märka av att den finns. :)

Kul klocka iaf. Hoppas att det är ironi med budskapet i filmen att träffa människor "på riktigt", annars är H Moser pinsamt tondöva.
 
Topp